Установлено, що інформація про осіб, які отримували допомогу по частковому безробіттю відповідно до Закону України «Про зайнятість населення», для внесення до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування подається Державними центрами зайнятості до ПФУ починаючи з 1 листопада 2023 року.
Пенсійному фонду України, Міністерству економіки разом з Державним центром зайнятості доручено забезпечити: до 1 листопада 2023 р. створення технічних можливостей для внесення до реєстру застрахованих осіб інформації відповідно до Порядку; до 31 грудня 2023 р. внесення до реєстру застрахованих осіб наявної інформації про осіб, які отримували допомогу по частковому безробіттю відповідно до статей 47 і 471 Закону України «Про зайнятість населення» та/або одноразову матеріальну допомогу суб’єктам господарювання відповідно до Закону України «Про соціальну підтримку застрахованих осіб та суб’єктів господарювання на період здійснення обмежувальних протиепідемічних заходів, запроваджених з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» за період з 1 березня 2020 р. до 1 листопада 2023 р., з використанням механізму, який визначено Порядком.
Також постановою визначено, що Мінекономіки разом з Державним центром зайнятості у разі необхідності зможуть здійснювати перевірки інформації, поданої роботодавцем або фізичною особою – підприємцем, які здійснювали виплату допомоги по частковому безробіттю та/або одноразової матеріальної допомоги за період з 1 березня 2020 р. до 1 листопада 2023 року.