Держпраці завершено проведення інформаційної кампанії з питань державного ринкового нагляду, направленої на підвищення обізнаності виробників, імпортерів, розповсюджувачів, а також користувачів (споживачів) щодо вимог надання продукції на ринку.
Так, з 1 березня 2023 року, в межах кампанії, було проведено понад 1100 інформаційних відвідувань суб’єктів господарювання, які реалізують та зберігають нехарчову продукцію, що підпадає під дію Технічного регламенту безпеки машин та Технічного регламенту рухомого обладнання, що працює під тиском.
Під час консультацій інспектори ідентифікували близько 800 одиниць продукції, яка мала ознаки невідповідності встановленим вимогам та була потенційно небезпечною. Розповсюджувачам такої продукції було надано інформаційну підтримку щодо шляхів її упорядкування відповідно до положень Технічних регламентів, нагляд за якими здійснює Держпраці.
Результати кампанії засвідчили наявність проблематики небезпечної нехарчової продукції на ринку та показали важливість продовження популяризації питань безпечності нехарчової продукції як серед споживачів, так і серед її розповсюджувачів.
Актуальність реалізованих заходів зумовлює необхідність проведення аналогічних інформаційних кампаній щодо інших видів продукції в межах компетенції Держпраці, робота над якими триває.
Джерело: Держпраці