Постанова від 03.01.2023 № 9 «Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності органами з визначення технічної прийнятності та визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю) Міністерством економіки»

У додатках до затверджених Критеріїв визначено:

Ризики настання негативних наслідків від провадження господарської діяльності органами з визначення технічної прийнятності; зокрема визначено дві цілі державного нагляду (контролю):

життя та здоров’я людини;
належна якість продукції, робіт та послуг (майнові блага).
Перелік критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності органами з визначення технічної прийнятності, їх показники та кількість балів за кожним показником; зокрема визначено три критерії:

строк провадження господарської діяльності органами з визначення технічної прийнятності;
наявність виявлених порушень вимог законодавства у сфері надання будівельної продукції на ринку, вчинених органом з визначення технічної прийнятності протягом останніх трьох років, що передують плановому;
кількість розглянутих протягом останнього року, що передує плановому, скарг фізичних та юридичних осіб, у яких документально підтверджено інформацію про порушення вимог законодавства у сфері надання будівельної продукції на ринку, вчинені органами з визначення технічної прийнятності.
Віднесення органів з визначення технічної прийнятності до високого, середнього або незначного ступеня ризику здійснюється з урахуванням суми балів, нарахованих за всіма критеріями, здійснюється за такою шкалою:

від 41 до 100 балів – до високого ступеня ризику;
від 21 до 40 балів – до середнього ступеня ризику;
від 0 до 20 балів – до незначного ступеня ризику.
Планові заходи державного нагляду (контролю) за діяльністю органів з визначення технічної прийнятності здійснюються з такою періодичністю:

з високим ступенем ризику – не частіше одного разу на два роки;
із середнім ступенем ризику – не частіше одного разу на три роки;
з незначним ступенем ризику – не частіше одного разу на п’ять років.
Визначено умови, коли періодичність планового заходу державного нагляду (контролю) може бути збільшена у 1,5 раза.

У додатках до затверджених Критеріїв визначено:

Ризики настання негативних наслідків від провадження господарської діяльності органами з визначення технічної прийнятності; зокрема визначено дві цілі державного нагляду (контролю):

  • життя та здоров’я людини;
  • належна якість продукції, робіт та послуг (майнові блага).

Перелік критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності органами з визначення технічної прийнятності, їх показники та кількість балів за кожним показником; зокрема визначено три критерії:

  • строк провадження господарської діяльності органами з визначення технічної прийнятності;
  • наявність виявлених порушень вимог законодавства у сфері надання будівельної продукції на ринку, вчинених органом з визначення технічної прийнятності протягом останніх трьох років, що передують плановому;
  • кількість розглянутих протягом останнього року, що передує плановому, скарг фізичних та юридичних осіб, у яких документально підтверджено інформацію про порушення вимог законодавства у сфері надання будівельної продукції на ринку, вчинені органами з визначення технічної прийнятності.

Віднесення органів з визначення технічної прийнятності до високого, середнього або незначного ступеня ризику здійснюється з урахуванням суми балів, нарахованих за всіма критеріями, здійснюється за такою шкалою:

  • від 41 до 100 балів – до високого ступеня ризику;
  • від 21 до 40 балів – до середнього ступеня ризику;
  • від 0 до 20 балів – до незначного ступеня ризику.

Планові заходи державного нагляду (контролю) за діяльністю органів з визначення технічної прийнятності здійснюються з такою періодичністю:

  • з високим ступенем ризику – не частіше одного разу на два роки;
  • із середнім ступенем ризику – не частіше одного разу на три роки;
  • з незначним ступенем ризику – не частіше одного разу на п’ять років.

Визначено умови, коли періодичність планового заходу державного нагляду (контролю) може бути збільшена у 1,5 раза.

З матеріалами науково-виробничого журналу “Охорона праці”